Στα σύνορα Νέου Κόσμου και Νέας Σμύρνης, πίσω από την Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, το εμβληματικό rock & roll κομμάτι “Peggy Sue” του Μπάντι Χόλι, έγινε η έμπνευση για τον Κωνσταντίνο και την Αγγελική (Ιδιοκτήτες του μαγαζιού),για την δημιουργία του πιο hot-point της περιοχής.
Τo πρώτο που αντίκρισα στην επίσκεψη μου ήταν τα τραπεζάκια του στον πεζόδρομο που έχουν γίνει το στέκι όσων αγαπούν τον συνδυασμό ήλιου, ποιοτικού καφέ και λαχταριστών πιάτων σε ένα περιβάλλον με cozy ατμόσφαιρα και φιλικών vibes.
Τα αρώματα του cappuccino που παράγγειλα και μου σέρβιραν με ένα πλατύ χαμόγελο, σταμάτησαν προς στιγμή το γρήγορο ξεφύλλισμα του menu που είχα ξεκινήσει και με είχε ενθουσιάσει με τις πολλές και ιδιαίτερες επιλογές…
Ξεκίνησα με γλυκό και το best seller του μαγαζιού “Jenga”, ένα πύργο από fluffy αβγοφέτες καλυμμένες με μια soft crispy κρούστα από mix ζάχαρης και κανέλλας, που σερβίρονται με τρεις σος σοκολάτας, χτυπώντας “ταβάνι” στην νοστιμιά.

Η συνέχεια ήταν αλμυρή για να ισορροπήσουν οι γευστικοί μου κάλυκες και έγινε με ένα μεγαλοπρεπές, κολασμένο “French Madame”, croissant βουτύρου γεμιστό με γαλοπούλα fouantre, αυγό μάτι, βελούδινη μπεσαμελ, σχοινόπρασο και καπνιστή πάπρικα.
Η γευστική δοκιμή μου στο Peggy Sue έκλεισε ιδανικά με την healthy επιλογή μιας “White Omelette” , μια γενναία φέτα ζυμωτού ψωμιού με ομελέτα φτιαγμένη αποκλειστικά από ασπράδια τριών αβγών, συνδυασμένη με βουτυράτο αβοκάντο, μανιτάρια και σπανάκι.
Peggy Sue
Σπαθάρη 2, Νέα Σμύρνη
210-9325230



